Alla inlägg den 9 juni 2015

Av jessica thomasson - 9 juni 2015 15:15

Haft sån huvudvärk sen jag vaknade, vilket jävla helvete. Lämnade Diza för ett tag sen hos mormor och morfar för som vanligt på tisdagar har jag tid på psykiatrin. Nyss käkat sån där bar som är måltidsersättning, ett måste att jag går ner nu, aldrig varit såhär tung. Aldrig känt mig såhär hopplös heller, vet inte hur jag ska klara det för klarar inte av o gå till gymmet och är så jävla nere att jag typ inte kan göra nånting. Igår sov jag ingenting för jag hade ångestattack efter ångestattack från 9 på kvällen till 4 på morgonen, är fortfarande helt darrig efter det.
Menmen... nu måste jag byta om och sen åka till sjukan.
Btw, någon som smakat dom nya Loka-smakerna? Den här har blivit min nya favorit. Hoppas den inte bara ska finnas över sommaren. 
Peace out! 

Presentation


Mitt namn är Jessica. Här kommer det bli lite blandat. Vardagligt. Kommer förhoppningsvis våga öppna mig lite mer hur det är att leva med depression och ångest. Har en till blogg som heter jescasfilmtips.bloggplatsen.se och där är det, som hörs på namnet,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards