Direktlänk till inlägg 8 mars 2016

Tomt

Av jessica thomasson - 8 mars 2016 02:18

Nu har jag inte skrivit på nån dag igen. Men det är för det inte har hänt så mycket och jag har inte tagit några bilder alls. Tycker det är så tråkigt att göra inlägg med bara text och utan bilder. 

Nu är klockan jättemycket och jag som egentligen skulle börja vända på dygnet igen, hm... Aja, en typ halvtimme tidigare iallafall. Lite framåt. 

Godnatt världen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica thomasson - 29 juli 2016 01:25

För några dagar sen så fick jag väldigt tråkiga nyheter, så är lite i en dimma just nu.  Så, nu kommer det nog bli rätt dåligt med inlägg igen men ska försöka få in lite ibland.    Ta hand om varandra där ute!  ...

Av jessica thomasson - 23 juli 2016 20:19

I onsdags så åkte jag och Diza till Mariefred där mamma och pappa är på semester i några dagar. Tog ca 1,5 timme att åka dit men det var helt okej. Bytte bil till pappas jobbil som har AC så det var riktigt nice. Kom dit ca halv 1 på dagen så då åt v...

Av jessica thomasson - 19 juli 2016 14:19


Idag är det tisdag.  Jag har egentligen en skitjobbig down-period nu men idag kände jag bara att nej, vill inte mer. Så tänkte åka till Hallsta bara med Diza och gå med henne. Så ringde jag min vän Alexandra och hon ville gärna med. Hoppas hon åker...

Av jessica thomasson - 18 juli 2016 15:53

Jag vet inte riktigt varför, men jag har fastnat för staden Nynäshamn. Speciellt ett ställe som ligger 30 minuter därifrån. Det är ett naturreservat som heter Stenstrand tror jag?  Jag var iallafall i Nynäshamn i fredags med familjen + en vän till ...

Presentation


Mitt namn är Jessica. Här kommer det bli lite blandat. Vardagligt. Kommer förhoppningsvis våga öppna mig lite mer hur det är att leva med depression och ångest. Har en till blogg som heter jescasfilmtips.bloggplatsen.se och där är det, som hörs på namnet,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards