Alla inlägg under december 2015

Av jessica thomasson - 11 december 2015 23:24

Inte skrivit på ett tag för att i tisdags åkte jag på världens dunderförkylning så har varit däckad sen dess typ. Idag tror jag att jag var feberfri iallafall så varit lite bättre idag. Så jävla tröttsamt, jag flyttade hit i Mars och sen dess har jag haft 3 st såna här stora förkylningar och jag blir ju inte lite sjuk heller. Usch och fy. Spytt tillochmed när jag varit ute med Diza på korta, korta promenader. Så jävla tacksam för mormor, mamma och min kusin som varit såna änglar och hjälpt mig med Diza. 

Så ja, har inte så mycket intressant  att berätta om då jag somsagt bara varit hemma och varit och är fortfarande sjuk. 


Imorgon skulle Diza få följa med familjen till min bror. Jag skulle egentligen också dit men vill inte smitta ner någon så jag blir hemma. Han har precis flyttat så skulle bli första lilla fikan där med familjen så lite tråkigt. 

Efter det skulle mamma träna lite agility med Diza och Zeke också skulle jag tro. Så Diza lär bli trött iallafall, skönt för både henne och mig för jag är så tråkig nu tycker hon. 

 

Presentation


Mitt namn är Jessica. Här kommer det bli lite blandat. Vardagligt. Kommer förhoppningsvis våga öppna mig lite mer hur det är att leva med depression och ångest. Har en till blogg som heter jescasfilmtips.bloggplatsen.se och där är det, som hörs på namnet,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards