Alla inlägg under november 2015

Av jessica thomasson - 30 november 2015 22:17

Puh, vart så mycket senaste veckan att jag bara kraschat nu. Ingen mental energi kvar alls, den är på minus. 

Men iallafall, i helgen som var så var jag först hos Alexandra i lördags. Hon fyllde 25, så var där och firade henne. Blev en liten tjejkväll och sen vid 10-11-nånting så hade dom andra tjejerna fixat så dom alla skulle iväg och bowla, Alexandra visste inte om det förrän dom var där. Jag följde inte med för jag hade sån sjuuuuk huvudvärk (självklart, så jävla typiskt) och behövde ju hämta Diza från mina föräldrar. Men jag tror det sista blev lyckat iallafall. Alexandra var inte så glad först och ville inte alls följa med och var typ skitförbannad i bilen, haha, men jag tror det blev bra sen. 


Sen på söndagen, igår, så var jag så jävla depp och allt så jag satte faktiskt upp julgranen för täntke det kanske gör en lite glad iallafall. 

För fleeeera år sen när jag var och julhandlade så såg jag i en affär en vit julgran med endast blåa saker på. Den var så jävla fin så jag sa då "när jag flyttar hemifrån ska jag ha en sån där julgran". Och gissa vad? Nu har jag det! Dock kändes den lite naken när jag väl var klar så blir lite mer kulor och så men jag älskar det! 

Från lördags:

Söndags:

   

Av jessica thomasson - 25 november 2015 12:00

 

Av jessica thomasson - 24 november 2015 21:07

Jag har ett tag tänkt att jag vill blogga mer. Mer vardagligt och allt.. Men eftersom jag mesta tiden mår rätt dåligt så gör jag inte så mycket alltid. Och jag vill ju gärna ha med mycket bilder och så. Jag tycker jag har blivit mycket bättre på att  ta fram kameran, på mobilen då heeh, men sen är det ju så att dom jag träffar, tillexempel min kusin eller den där familjen som jag hamnat så nära med.. Alla dom har rätt små barn och jag är ibland barnvakt och så och ingen av dom vill liksom ha massa bilder på sina barn på internet, vilket är HELT förståeligt och jag skulle nog inte lägga upp även om jag fick men det gör ju också att när jag är med dom så blir det inte så mycket bilder att lägga upp.. 

Menmen.. det är snart jul och jag har inte alls fått nån jul-feeling, jag lever typ fortfarande i September eller något sånt haha. Dock så när första snön kom så var jag barnvakt åt tjejerna ett tag på eftermiddagen och vi gick ut och lyckades få ihop tillräckligt med snö för en snögubbe!! Vad den heter beror helt på vem man frågar, frågar man mig så hette han Sven, frågade man äldsta tjejen så hette han Snöis, frågade man lillan så hette han Olof, haha. 

 

Presentation


Mitt namn är Jessica. Här kommer det bli lite blandat. Vardagligt. Kommer förhoppningsvis våga öppna mig lite mer hur det är att leva med depression och ångest. Har en till blogg som heter jescasfilmtips.bloggplatsen.se och där är det, som hörs på namnet,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards