Alla inlägg under april 2016

Av jessica thomasson - 23 april 2016 14:36

I torsdags så var det jättefint väder och jag har typ en dålig period nu så jag ville åka till Hallsta och gå runt skantzsjön, som är min favorit, så det gjorde vi. Men såklart när vi parkerade så var det massa mörka moln men tänkte att vi klarar oss säkert. Så vi gick vår sväng, busade och hängde.. Hade vi inte stannat på flera ställen hade vi nog klarat oss utan regnet men det började när vi var påväg tillbaks till bilen. Jag älskar regn, men inte lika kul att vara ute i det och själva regnet var så jävla kallt! burr. 


Och ja, Diza är med på varje bild och det är inte för jag säger åt henne, haha. Så fort jag tar upp mobilen och ska fota undrar hon vad det är för spännande jag ser och vill kolla vad det är. 

Förutom den sista bilden, då sa jag åt henne att stå där för skulle vara en liten skämtbild att hon kör båt, haha. 

Min finaste Diza.

           

Av jessica thomasson - 5 april 2016 02:12

Ni som inte kollat in Frog Leap Studios på youtube borde verkligen göra det. Otrolig musiker och gör sjukt bra covers på populära låtar. 

Här är några av mina favoriter. 

Presentation


Mitt namn är Jessica. Här kommer det bli lite blandat. Vardagligt. Kommer förhoppningsvis våga öppna mig lite mer hur det är att leva med depression och ångest. Har en till blogg som heter jescasfilmtips.bloggplatsen.se och där är det, som hörs på namnet,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards