Alla inlägg under juli 2015

Av jessica thomasson - 26 juli 2015 14:53

Mår inte så bra just nu så tagit bort min Facebook ett tag för bara pallar inte. Men ehh jaa. Har kvar min insta och där heter jag JESCA_T. Var väl bara de, därför jag inte uppdaterar här heller, just so u know.

Av jessica thomasson - 18 juli 2015 01:20

Idag kom vi äntligen hem. Eller ja, älskar skärgårdsmiljö mer än någon annan slags miljö, men som man säger; borta bra, men hemma bäst! Diza tyckte också det var superskönt att komma hem. Första hon gjorde var att lägga sig på mjuka vardagsrumsmattan och när vi var ute på kvällspromenaden så fick hon världens spel och bara sprang och sprang, runt och runt. 

Såg nyss klart senaste avsnittet av Pretty little liars, så bra! Käkade godis och drack cola också för imorgon börjar bantningen igen. Var ju så duktig i en vecka innan jag blev förkyld så jag hamna ur track, men nu måste jag ta tag i det igen. Kan inte se ut såhär mer. Men så jävla svårt när man är sjuk i depression och svår ångest också. :(

Ne, nu ska jag sova som jag egentligen borde gjort för längesen. 

Peace out!

      

Av jessica thomasson - 16 juli 2015 21:07

Idag blev det först en tur till mitt älskade Nynäshamn, åh är något med det stället som bara är så läkande typ. Vi hann dock tyvärr inte med att åka till stenstränderna men fick iaf gå i affärsbodarna och äta på den där resturangbåten.
Sen efter det så åkte vi i typ 1 timme i bilen för att komma till Stendörren. Precis när vi kom dit så och kom ur bilen så började det ösregna. Men var bara en skur så det var ju tur. Men allt blev ju blött och är typ bara sten eller trä att gå på där så man fick passa sig så man inte halkade. Jag hade typ 10% batteri kvar på mobilen så tog inte så jättemånga bilder tyvärr. Men var så ballt att gå på den hängbron och utsikten va ju magisk.

Av jessica thomasson - 15 juli 2015 22:28

Är just nu med mina föräldrar i husvagnen i Trosa. Sjukt fint här. Men ångesten har varit sjukt jobbig så svårt att njuta av att vara här. Inte så mycket mer att säga så bjuder på några bilder.

Av jessica thomasson - 7 juli 2015 02:27

Asså fyyy, inte skrivit på aslänge. Men varit förkyld lite mer än en vecka så har bara varit hemma, så det plus att det varit för varmt har typ gjort det omöjligt att göra nånting- och då blir det inte mycket att skriva om heller. Inte förrän idag jag börjat ta tag i alla dessa måsten-saker som tvättning, städning osv. Blir nog fortsättning med städning imorgon för ser ut som ett bombnedslag här och så kommer min farbror till Sverige på onsdag, han bor ju i Thailand, och tror han och hans fru vill komma hit och se hur jag har det. 

Nu är klockan typ jättesent så jag ska ut så Diza bara snabbt får kissa på gräsmattan och sen ska vi gå och lägga oss. 

Presentation


Mitt namn är Jessica. Här kommer det bli lite blandat. Vardagligt. Kommer förhoppningsvis våga öppna mig lite mer hur det är att leva med depression och ångest. Har en till blogg som heter jescasfilmtips.bloggplatsen.se och där är det, som hörs på namnet,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards