Alla inlägg den 31 maj 2015

Av jessica thomasson - 31 maj 2015 22:32

Åh, jag är så dålig på det här!.. Ska sätta mig någon dag och föra över bilder till datorn osv och skriva ordentliga inlägg om framförallt kennelträffen som var superlyckad! Är ju roligt för en själv att ha kvar och läsa om själv sen också. 


Men idag var det mors dag, som säkert alla vet. Och det firade jag och Diza med att laga middag åt familjen, främst till mamma då, från scratch! Typ första middagen ever jag gjorde, haha.. Men trots det så gick det super. Blev tacopaj och sallad och sen till efterrätt blev det en typ chokladkaka/tårta. Efter det åkte alla hem och jag och mamma var ute en kortis med hundarna. Sen efter jag och Diza kom hem igen har vi bara chillat för tror vi båda är supertrötta nu. 

Peace out!

  
    

     
 

Presentation


Mitt namn är Jessica. Här kommer det bli lite blandat. Vardagligt. Kommer förhoppningsvis våga öppna mig lite mer hur det är att leva med depression och ångest. Har en till blogg som heter jescasfilmtips.bloggplatsen.se och där är det, som hörs på namnet,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards