Alla inlägg den 16 april 2015

Av jessica thomasson - 16 april 2015 22:52

Jaha, torsdag kväll. Idag har jag och min fina vovve inte gjort alls så mycket. Bara varit vi två. På eftermiddagen när jag ändå var till affären snabbt och hade bilen igång så åkte vi till golfresturangen och gick där i skogen. Skönt med något annat ställe att utgå promenaden ifrån än samma gamla. Efter det så drog vi hem till villan, till mina föräldrar. Lite konstigt att vara där och ingen var hemma, haha, men sen kom mamma hem och jag blev bjuden på mat. 

Efter det så drog vi till hundklubben för var möte där. Men jag pallade inte vara med på hela så mot slutet så drog jag med mig Ella, en tjej på 6år som jag ibland är barnvakt till + hennes lillsyster men hon var ej med på mötet, ut på en kortis med Diza. Så härligt att se dom två springa och busa, så glada. 

Så efter det åkte jag och Diza hemåt och sen dess har vi bara softat här hemma. Nu ska jag mysa ner mig och se skräckfilm innan det blir sovdags. 

     

Av jessica thomasson - 16 april 2015 00:03

Har dock fortfarande kvar min gamla, men där kommer det bara vara film/serietips! Tycker det blev bara för blandat och för rörigt så fick bli en till. Här kommer det bli mer vardagligt, mer jag. Spelar inte mig någon roll ifall jag bara skriver för mig själv för även om ingen läser så är det ändå skönt att liksom "få ur sig" en del. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Jessica. Här kommer det bli lite blandat. Vardagligt. Kommer förhoppningsvis våga öppna mig lite mer hur det är att leva med depression och ångest. Har en till blogg som heter jescasfilmtips.bloggplatsen.se och där är det, som hörs på namnet,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards